Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Centrum Działań Twórczych w Lubinie

al. Komisji Edukacji Narodowej 6A, 59-300 Lubin

 

Regulamin wydarzeń w CDT

REGULAMIN WYDARZEŃODBYWAJĄCYCH SIĘ W CENTRUM DZIAŁAŃ TWÓRCZYCH W LUBINIE

  1. Organizatorem wydarzeń jest Centrum Działań Twórczych w Lubinie z siedzibą przy al. Komisji Edukacji Narodowej 6a.
  2. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Wydarzenie jest bezpłatne, ogólnodostępne i ma charakter otwarty.
  4. Uczestnicy Wydarzenia zobowiązani są do:
    1. kulturalnego    zachowania    względem    innych  uczestników   Wydarzenia i przestrzegania norm społecznych,
    2. zachowania czystości na terenie wydarzenia.
  5. Wydarzenie skierowane jest do osób dorosłych. Osoby niepełnoletnie powinny przebywać pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych i na ich wyłączną    odpowiedzialność.
  6. Na terenie Wydarzenia zabronione jest:
  1. palenie papierosów,
  2. przebywanie osób pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych,
  3. wnoszenie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów oraz materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
  1. Organizator utrwala przebieg Wydarzenia dla celów dokumentacji oraz promocji. Biorąc udział w Wydarzeniu uczestnicy wyrażają zgodę na nieodpłatne utrwalanie, wykorzystywanie  i rozpowszechnianie swojego wizerunku w formie fotograficznej i filmowej przez CDT w Lubinie zgodnie   z  art.  81  ust.  2  ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4.02.1994. Jednocześnie oświadczając, że rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku w formie fotografii i materiału filmowego może być realizowane bez ograniczeń czasowych   za  pośrednictwem  dowolnego  medium  dla  celów  związanych  z promocją działalności Organizatora. Dane osobowe  w zakresie wizerunku będą przetwarzane zgodnie art. 81 ust 2, pkt. 2)  ustawy  o  prawie  autorskim  i prawach pokrewnych  w  celu  informacyjnym,  promocyjnym i  publikowane za pośrednictwem dowolnego medium dla celów związanych z promocją działalności Organizatora.
  2. Klauzula informacyjna RODO dostępna jest na stronie internetowej www.cdt.lubin.pl
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru na terenie Wydarzenia.
  4.  Niniejszy Regulamin jest dostępny na terenie Wydarzenia oraz na stronie internetowej Organizatora.
  5.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Ustawy i Kodeksu Cywilnego.

Załączniki:

regulamin wydarzeń

Utworzono dnia 12.08.2025, 08:47

Informacje

Liczba wyświetleń: 889
Utworzono dnia: 28.03.2022
Dokument wprowadził:
AAK
Dokument opublikował:
AAK

Historia publikacji

  • 12.08.2025 08:50, Administrator
    Edycja strony: Regulamin wydarzeń w CDT
  • 12.08.2025 08:47, Administrator
    Dodanie załącznika: regulamin wydarzeń
  • 12.08.2025 08:47, Administrator
    Usunięcie załącznika: REGULAMIN WYDARZEŃ ogólny