Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Centrum Działań Twórczych w Lubinie

al. Komisji Edukacji Narodowej 6A, 59-300 Lubin

 

Regulamin wydarzeń w CDT

Regulamin wydarzeń

odbywających się w CDT w Lubinie

  1. Organizatorem wydarzeń jest Centrum Działań Twórczych w Lubinie z siedzibą przy al. Komisji Edukacji Narodowej 6a.
  2. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Uczestnicy Wydarzenia zobowiązani są do:

        a. przestrzegania aktualnych  wytycznych  dotyczących COVID-19,

        b. kulturalnego zachowania względem innych uczestników Wydarzenia i przestrzegania norm społecznych,

        c. korzystania z przedmiotów należących do Realizatorów zgodnie z ich przeznaczeniem.

  1. Osoby małoletnie powinny przebywać pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych i na ich wyłączną odpowiedzialność.
  2. Na terenie Wydarzenia zabronione jest:
  1. niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu,
  2. palenie papierosów,
  3. przebywanie osób pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych,
  4. wnoszenie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów oraz materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
  1. Realizatorzy utrwalają przebieg Wydarzenia dla celów dokumentacji oraz promocji. Biorąc udział w Wydarzeniu uczestnicy wyrażają zgodę na nieodpłatne utrwalanie, wykorzystywanie  i rozpowszechnianie swojego wizerunku w formie fotograficznej i filmowej przez CDT w Lubinie, jednocześnie oświadczając,  że rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku w formie fotografii i materiału filmowego może być realizowane bez ograniczeń czasowych za pośrednictwem dowolnego medium dla celów związanych  z promocją działalności Organizatora. Dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane zgodnie  z RODO
  2. Klauzula informacyjna RODO CDT w Lubinie dostępna jest na stronie internetowej www.cdt.lubin.pl.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru na terenie Wydarzenia.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Ustawy i Kodeksu Cywilnego.
  5. Uczestnik wydarzenia  oświadcza, że według jego najlepszej wiedzy ani on, ani nikt z osób stale z nim przebywających w ciągu 2 tygodni przed datą Wydarzenia nie jest i nie był zakażony COVID-19 oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym w związku z chorobą COVID-19.

Załączniki:

REGULAMIN WYDARZEŃ ogólny

Utworzono dnia 28.03.2022, 09:53

Informacje

Liczba wyświetleń: 432
Utworzono dnia: 28.03.2022
Dokument wprowadził:
AAK
Dokument opublikował:
AAK

Historia publikacji

  • 28.03.2022 09:53, Administrator
    Edycja strony: Regulamin wydarzeń w CDT
  • 28.03.2022 09:53, Administrator
    Dodanie załącznika: REGULAMIN WYDARZEŃ ogólny
  • 28.03.2022 09:53, Administrator
    Edycja strony: Regulamin wydarzeń w CDT